Warblade.zip
Warblade.zip Rozmiar 32,1 MB |
Mamy do czynienia z kolejnym remakiem gry.... chyba nie trzeba mówić. Więc zaczynamy. Standardowo, jak na tego typu produkcję przystało, zero fabuły. Na starcie wita nas menu wyboru ustawień graficznych pod moc posiadanego przez nas komputera, od bardzo słabego do bardzo szybkiego (przy czym bardzo szybki dla tej gry, to tak naprawdę komputer klasy middle - end). Dość fajna sprawa. Po wybraniu nowej gry zaczyna się klasyczna rozgrywka. Nasz statek poruszając się tzw. strafeami (ruch na boki) ma za zadanie zniszczyć wrogie obiekty, oczywiście samemu zostając przy życiu. Ze zniszczonych wrogów czasem wypadają power - upy. Ot, choćby jak auto - fire czy podwójne działko pokładowe. Co jakiś czas przyjdzie nam stawić czoła "nieco bardziej wymagającemu przeciwnikowi". W grze znajdziemy także poziomy bonusowe, jak np. deszcz meteorytów, gdzie naszym zadaniem jest parcie do przodu, nie dając się trafić przez żaden z nich, czy poziom, w którym musimy szybko zniszczyć jak najwięcej wrogich jednostek. Grafika to przede wszystkim bardzo ładne efekty świetlne, choć T&L będzie raczej zbędne ;-) Dźwięk również prezentuje wysoki poziom. Efektom wybuchu towarzyszą niezłe efekty dźwiękowe. Podczas gry speaker mówi fajnym metalicznym głosem. To co mnie zawsze denerwowało w tego typu produkcjach, to konieczność zaczynania od nowa w razie wtopy.
Wymagania systemowe:
PIII 300MHz, 16MB Gfx card, 64 MB RAM, DirectX 8.1 or later